Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kweepeer
Inderdaad, in de evolutietheorie zitten nog veel gaten, maar het verhaaltje van Adam en Eva is nog onduidelijker. Wat doet dat sprookje bijvoorbeeld met de dinosaurussen? En is het wel gezond dat de dochters en zonen van Adam en Eva het met mekaar deden? En hoe zit dat met de ijstijden??
|
Ja, je hebt gelijk in die theorie zitten er veel gaten, maar of nu Adam en Eva nog onduidelijker zijn geloof ik niet .. weet jij dan waarom ? jij gelooft toch dat jij ouders hebt (mensen) en die ouders geloven ook weer dat zij ouders hebben (mensen) ... enz
maar dit is geen antwoord hoor op de vraag waarom ik in Adam en Eva geloof .. maar gewoon een teken ..
één ding is zeker .. niemand weet hoe het leven ontstaan is:
{
Ik riep hen niet om te getuigen van de schepping der hemelen en der aarde, noch van hun eigen schepping noch neem Ik degenen die misleiden ooit tot helpers.}
ik lees in de Tohorah (oude testament), nieuwe Testament, dus Bijbel, Evangelie en de Koran over Adam en Eva .. maar ik moet de koran nog eens grondig lezen.. en dan geef ik u een antwoord op de vraag waarom ik in Adam en Eva ..
groetjes en bedankt voor deze onderwerp

interessant .. maar jij hebt niets gezegd ?
Aap of Adam en Eva ?? en WAAROM ?