Discussie: Vrede = saai?
Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2006, 23:14   #58
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Juist. Het zijn inderdaad maar meningen.
Maar waarom zou ik geen anarchist kunnen zijn? Ik heb nog steeds geen antwoord. Nooit gezien op dit forum; alleen smijten met het woord "pseudo". Dat woord is enorm hip, althans onder het dagelijks gespuis.
alle,maak je niet druk. Je bent gewoon nog wat te klein: als je goed je best doet, word je mischien ooit nog eens een échte grote, sterke anarchist...zoals die mannen van de bende van Bonnot, Bakoenine, Kropotkine en vele andere moedige kameraden...
De houding van een anarchist is voor mij niet luilekker in de zetel achteroverliggend zich drogeren en berichtjes naar forums sturen...dat is hangmat-anarchisme...een gedegenereerde vorm van anarchisme mischien...
Maar ik kan mij natuurlijk vergissen in jou.Leg dan zelf maar eens uit w�*t nu juist van jou een anarchist maakt, en hoe je het anarchisme eigenlijk aankijkt: wat is dat voor jou? Wat versta je er onder?Er zijn zo veel soorten anarchisten?...anarcho-punks, anarcho-skinheads, rechtse anarchisten, anarcho-kapitalisten zelfs, crypto-anarchisten...een kat zou er haar jong niet in terugvinden...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden