Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Ja ok, mijn kennis van punk gaat niet veel verder dan Conflict en Crass, Bad Religion en Dead Kennedy's.
Ik heb Conflict als 18 jarige knul eens gezien in Leuven. Toen ze na het optreden ontdekten dat ik een nogal grote brok shit bijhad, waren ze zo vriendelijk om mij mee te nemen naar den backstage, en heb ik serieus zitten eten van hun bonen enzo. Was wel tof, echt vriendelijke mannen.
|
waaw. Jij hebt bij Conflict in de backstage mogen zitten...heb je enig idee hoe stoer dat overkomt?!
Ze hebben legendarische muziek geschreven, maar het zijn roksterren geworden. Een groepslid (weet niet juist wie) heeft een bar geopend in London waar je alleen binnenmag in maatpak. Fucking hell. Punk is dat dan.
Citaat:
Mijn broer is iets vega/vegie achtigs, maar ik praat er niet graag meer met hem over, want anders begint hij erover door te zagen dat ik vergif eet enzo. Met alle respect voor vegie/vega's, maar als ze die 'ik ben beter dan jou' houding aannemen dan mogen ze van mij een ommetje maken .
|
Ik ben hevig op zoek naar een manier om tot mensen door te dringen zonder pusherig, zagerig, of dikkenekerig over te komen. Ongelooflijk moeilijk. Ik ben het trouwens ook beu om erover te praten met mensen die ik zoiezo niet zal kunnen inspireren. Ik vind het ongelooflijk lastig om mij telkens te moeten rechtvaardigen en uitleggen waarom ik bijna niets eet van wat de mainstream voeding is. Als je na een uitleg van een half uur enkel 'ahzo' of 'maar vlees is lekker' of 'maar dat is onze traditie, cultuur' en soortgelijke zever te horen krijgt raak je algauw depressief.
Maar langs de andere kant is het geloof ik sterker dan mij, ik zal er niet zomaar over kunnen zwijgen geloof ik.
Je suis dans la merde.