Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2006, 12:31   #45
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Nog nooit heeft er 1 van de resident islamofoben mij ervan kunnen overtuigen hoe men iemand anders een verschillend zingevingsdomein kan opdringen zonder daarmee de wetten van ons land te schenden en dus vatbaar te zijn voor vervolging.

Maar ja, het klinkt goed, dus we zullen die belachelijke zinsnede wel nog vaak mogen horen...
Zingevingsdomeinen die niet compatibel zijn met onze volkseigen Cultuur met 'C' horen hier in mijn, en vele anderen met mij, (dwaze hippievolgelingen en designbrilvingerzwaaiers uiteraard niet meegerekend) ogen niet thuis en dienen zelfs verboden te worden. Niet omdat men er bang van dient te zijn, maar gewoon omdat middeleeuwse toestanden en andere zieke uitwassen van bepaalde zingevingsdomeinen beneden de waardigheid van een moderne maatschappij dienen te zijn.
Verder verschiet ik er helemaal niet van dat een hoopje eikels die toevallig op unief hebben gezeten geen job vinden. In een wanhopige poging zichzelf interessant te maken, scheiden ze woorden af als 'zingevingsdomeinen' en wanen zichzelf hiermee intelligent. Zielig, maar typerend.

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden