Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2006, 13:39   #4358
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Nee nee dat was toen niet hoor. Dat was nadat de Britten weer zelfmoordterroristen te pakken kregen, met hele snode plannen zoals je wellicht zult weten.

Toen heeft ie dat gezegd.

Ik weet niet hoe jij zulke mensen noemt? Vrijheidsstrijders zeker?
Je weet maar al te goed wat ik bedoel en dat de Verenigde Staten (zoals Israël dit met Palestina en Libanon heeft gedaan en verder zal doen) ook Irak sytematisch tot puin heeft geschoten wat in totaal al zeker honderdduizenden burgers het leven heeft gekost. Er worden trouwens dagelijks nog bombardementen uitgevoerd boven Irak waarover niet meer gesproken wordt. En iemand als Bush spreekt dan over 'moslimterroristen' en 'islamitische facisten' ?

Maar ja, jij vindt het systematisch vernietigingen van een land, het doden van meer dan 1.000 onschuldige burgers en het op de vlucht jagen van 1.000.000 burgers voor twee ontvoerde soldaten toch 'moreel en filosofisch verantwoord'.

Ik kan dus bijna evengoed met één of andere ex-nazi die de Holocaust 'moreel en filosofisch verantwoord' vond, beginnen te discussiëren.
Ik weet dat er nog een verschil is tussen 1.000 vermoorde mensen en enkele miljoenen vermoorde mensen maar iemand die het vermoorden van 1.000 onschuldige burgers 'moreel en filosofisch verantwoord' vindt, zal ook het vermoorden van 10.000 of 100.000 mensen wel 'moreel en filosofisch verantwoord vinden'.

Je zei dat je een "Israëliet" was en misschien ben je van Joodse afkomst maar dat rechtvaardigt je gewetenloze en immorele manier van denken niet.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden