Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke
cynicus, kheb nog eentje voor uw lijstje aan te vullen.
De belastingen op benzine en naft vertienvoudigen. Met de auto rijden is slecht voor het milieu en zou dus zeer sterk moeten afgeraden worden.
Met dat geld kunnen ze meer bussen en treinen inschakelen.
De fietsensector zou er ook grote voordelen mee halen.
Waarschijnlijk zullen er veel autofabrikanten gesloten moeten worden. Doch kunnen zij ingeschakeld worden om als buschauffeur of treinconducteur of dergelijke te werken (aangezien hiervoor veel meer vraag zal voor zijn)
Wat denk je ervan Cynicus?
|
Of ge werkt niet of ge hebt zo'n luizenjobke met vaste uren .
Hier een doorsnee werkweek van mij en veel anderen , de uren zij niet vast dus iets plannen zit er bijna nooit in
maandag 04:00 tot 18:00
dinsdag 06:00 tot 17:00
woensdag 06:00 tot 18:30
donderdag 06:30 tot 17:00
vrijdag 05:00 tot 17:30
minstens nog een weekend of 8 per jaar werken
Met de auto doe ik er een klein half uurtje over met de bus 2 uur minstens ,welke bus gaat mij om 04:00 afzetten op mijn werk dus ik moet al een bus hebben om 02:00 , laat staan als ik in het weekend moet werken .
Een bedrijfsbus gaat ook niet , als er bv. een paar man om 06:00 op het werk moet zijn is er al eentje om 03:00 een tweede om 04:30 en een paar moeten er om 07:00 zijn en mss zijn er nog een paar gelukzakken die om 08:00 of later op het werk moeten zijn . Onze uren voor de volgende dag weet de planing ten vroegste laat in de namiddag of ze moeten ons nog thuis opbellen . Dus ik heb geen auto voor de lol maar omdat ik moet gaan werken zodat al die klaplopers in hun hangmat tot laat in de middag kunnen blijven slapen . Het is altijd fijn als zo'n groenlikse geitenwollensok eens gaat vertellen dat ik mijn weinige vrije tijd op een stinkende bus mag doorbrengen om op mijn werk te geraken zodat ik met mijn belastingen zijn voordeeltjes mag betalen .Dan spreken we nog niet over de kostprijs om op het werk te geraken als ze de brandstof duurder gaan maken