Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Beter zou zijn om een referendum te organiseren waarin de bevolking zich kan uitspreken voor of tegen de multiculturele samenleving en over de wenselijkheid van een terugkeerbeleid voor moslimallochtonen.
Dan zouden we ineens weten wat die 'mening' is.
|
multiculturele samenleving is een feit
btw wat bedoel je exact met terugkeerbeleid van moslimsallochtonen , heb je het dan ook over niet-criminele moslmimallochtonen die belg nationaliteit hebben?
(dus in uw ogen mag onze staatssecretaris Tensammani direct vliegtuig op?)
wat is het verschil tussen deportatie en terugkeerbeleid in uw ogen?
zoals ik zei al goe dat we nog onder de rechtsmacht van EHRM vallen
je denkt toch echt niet dat een europees land zomaar gaat beginnen met deporteren van een bepaalde gemeenschap
|
Wat ik onder een terugkeerbeleid versta kan je lezen op
Terugkeren
Er zijn drie realistische scenario's voor de niet zo verre toekomst van Europa :
1. Het grootste deel van de moslimallochtonen keert terug via begeleidende maatregelen
2. Er komt een grote Europese burgeroorlog tussen moslims en niet-moslims
3. Europa wordt gaandeweg volledig geïslamiseerd = Europa wordt 1 groot Borgerhout
En een vierde onrealistisch scenario, maar waar alle politiek correcte mensen in geloven :
4. Er wordt een nieuwe mens gecreëerd die sterker is dan de mensen in Israël, Palestina, Libanon, ex-Yougoslavië, India etc. Door de komst van deze 'nieuwe multiculturele mens' leven de moslims en niet-moslims in vrede samen, hoewel de steden van Europa quasi volledig bestaan uit een moslimbevolking en de landelijke gebieden hoofdzakelijk uit niet-moslims.
Dat de moslims de Europese steden over 1 of 2 generaties bijna volledig veroverd zullen hebben, blijkt uit de geboortecijfers. Het is nog slechts een kwestie van enkele jaren (vaak minder dan 10 jaar) voordat in de meeste grote Europese steden de moslims voor meer dan de helft van alle geboorten zorgen.
Volgens een Canadese moslimsite zou in Brussel-stad momenteel reeds 57% van alle geboorten op rekening komen van de moslims.
Als die reacties van mij nogal extreem lijken over te komen dan moet je die gegevens voor ogen innemen en je proberen in te leven in de wereld van mensen die vechten voor het behoud van hun cultuur.
20 jaar geleden was mijn houding er één zoals je die hier bij de 'linksen' zou kunnen catalogiseren : "Je moet geduld hebben en verdraagzaam zijn en niet bevooroordeeld etc." Gaandeweg is die houding echter omgeslagen. Nu is mijn perceptie dat onze cultuur een strijd op leven en dood voert met de cultuur van de moslimbezetters. En hoe meer gegevens ik hieromtrent opspoor en onder ogen krijg hoe sterker die perceptie wordt.
De klassieke partijen steken bewust het hoofd in het zand voor deze problemen. Het Vlaams Blok heeft de beste oplossingen in huis maar kiest echter voor goedkope stemmingmakerij.
En zo verliezen we elk jaar kostbare tijd om een voor iedereen optimale oplossing uit te werken. Het lijkt er op alsof iedereen er op aanstuurt om onze samenleving zo snel mogelijk naar de rand van de afgrond te manoevreren.