Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder
Boeddhabeelden ?
9/11 ?
Bali ?
Mumbay ?
Madrid?
London 1?
London 2?
Theo Van Gogh ?
Speldeprikken noemen die gasten dat. Net of het een spel is. En dan zijn dat nog de zogezegd "gematigden" die zulke dingen beweren.
Bosnië ? Da's het gevolg van de erfenis van de Turken. Het was een kruitvat waarvan iedereen al decennia bang voor was - Balkan weetjewel.
Irak ? Zelfde : een kruitvat dat al tientallen jaren op ontploffen stond.
Afghanistan ? Die bende psychopaten? Nadat de UNO legers dat boeltje zieke geesten had opgekuist ontstond er een grote stroom vluchtelingen richting Afghanistan.
Hoedanook. Er komt een moment dat men in het westen gaat zeggen "genoeg is genoeg". En dan wordt er hard opgetreden. Vergelijk het maar met de terreur op Israel. Die laten dat ook niet duren als ze de middelen hebben om het te stoppen.
Zie wat de VS gedaan hebben met Japan. Ik denk dat iets dergelijks staat te gebeuren met de islamitische fascisten zoals Bush ze nu noemt.
|
Je gaat er wel zeer extreem over maar inderdaad dit is het een beetje.
Wat dat "genoeg is genoeg" deel betreft daar gaan we nog vele doden en miserie voor mogen wachten vrees ik (mensen hebben nummers met duizend of een miljoen nodig om wakker geschud te worden).
Wat hiroshima betreft zo ver zou ik niet durven gaan daar moeten ze heel hopeloos voor zijn en zoals we weten is Amerika dat vandaag nog niet.