Waarom is dat belachelijk? Voor mij en zeer veel keizer sidshet Vb niet extremistisch. het is zelfs de grootste partij van vlaanderen. En steeds opnieuw net voor de verkeizingen blijken alle partijen wel pap te lusten van VB oplossingen. Kijk maar naar mechelen of in nederland waar men geregeld stukken verder gaat;
Mijn punt is dat men blijkbaar geen problemen heeft om samen ter werken met partijen die dictaturen steunen maar niet met een partij die geen mensen op haar lijsten zet die openlijk dictaturen steunt. Als je niet kan inzien dat dat hypcoriet is dan is dat uw zaak.
Maar enerzijds lessen uitdelen in de mocratie en anderzijds samnewerken met partijen en mensen die openlijk totalitaire dictaturen steunen is hypocriet.
De enige reden die uw leterme trouwens nog wist aan te halen om niet te praten met het VB nadat zij met een breepuntneprogramma afkwamen was da de splisting van de SZ. Is dat extremisme mr Ostyn? Waar zit dat extremisme dan wel? Dan is de n-va evenzeer extremistisch...
En mr Leterme is al extremistsich als hij gewoon zegt dat de franstaligen te dom of onwillig zijn om nederlands te leren. U ziet het voor elkeen is extremisme iets anders. Maar als een meerderheid van de vlamingen tegen het cordon is en men steeds weer spreekt over de "democratische" partijen... dan vraag ik me af hoe zij bepalen wie al dan niet democraat is?
Maar blijkbaar is het geen probleem dat andere partijen openlijk totalitaire regimes steunen. En laat dat nu een objectief kenmerk zijn om de democratische ingesteldheid van een persoon of beweging te toetsen.
Objectieve criteria ipv verdachtmakingen over verwijzingen naar een programma dat men zelf kopieert.
|