Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2006, 21:48   #8
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
De partij waartoe ik behoor steunt geen totalitaire regimes en ikzelf doe dat ook niet
daar gaat het ook niet om; Het gaat erom dat ze wel samenwerkt met partijen waartoen wel zulke mensen behoren of die ze op haar lijsten zet .
Denken we maar aan de lijnbusen voor Cuba...

Of ja het bijwonen van feestjes van de cubaanse ambassade wat ze dan weer wel allemaal doen de PC'ten( zelfs in het vlaamse parlement).

gisteren nog noemde heel de franstalige kliek mr Leterme een extremist= aan VB. En net om communautaire dezelfde reden waarom leterme niet wil samenwerken met het VB. Leterme moet zelfs nogeens niet zeggen dat hij er iets aan gaat doen , het vaststellen en benomen is al voldoende voor het etiket. Dus ik zou op dat gebied maar oppassen om iemand als extremist te bestempelen. In belgie is een extremist iemand die de waarheid verkondigt.

Maar het is vreemd dat criteria die tegenover VB politici niet bewezen zijn of ver verleden tijd , terwijl men bij andere zijde die wel duidelijke anti-democratische regimes steunt is dat geen probleem. Het cordon is pas legitiem als men duidelijke criteria stelt. En het lijkt me dat democratische ingesteldheid of het weren van menhsen met een totalitaire ideologie een faire menier is om dat te toetsen ipv steeds opnieuw andere drogredenen uit de mouw te schudden.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 18 augustus 2006 om 21:57.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden