Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Ik vraag me iets af ...
In welk land zijn de minste zwervers/armen?
En hoe hebben ze dat aangepakt?
|
in nazi duitsland hadden ze die dacht ik allemaal naar het concentratiekamp afgevoerd.
Citaat:
KOBAF: Enige voorkeur voor een regio ofzo en een maximumprijs? Misschien kunnen we meezoeken.
|
ik overweeg om naar wallonie uit te wijken om van daaruit een neus te kunnen zetten aan frankske van de kakbroek wiens maatregelen daar door dirupo worden afgeblokt. Aangezien de economie daar echter nog meer naar de knoppen is dan hier zal ik daar ook moeten blijven doppen en dus kan ik niet meer dan 150 euro huur betalen. Ik weiger ook te gaan wonen in een verstedelijkt gebied en moet tenminste over enkele vierkante meter grond kunnen beschikken daar ik mezelf niet als een afstammeling van holbewoners beschouw en dus buiten wil kunnen zitten.
Citaat:
Is het mogelijk om iemand volledig zonder enige bron van inkomsten te zetten in België?
|
tuurlijk dat dat mogelijk is. Om een uitkering te kunnen trekken moet je altijd aan bepaalde voorwaarden voldoen. Zolang er voorwaarden zijn zullen er altijd mensen zijn die aan die voorwaarden niet kunnen en/of willen voldoen. Daarom ook onze strijd voor een onvoorwaardelijk basisinkomen dat voldoende is om in de basisbehoeften te kunnen voorzien.
Citaat:
Zijn er eigenlijk geen opvangcentra waar jullie terechtkunnen tot jullie er weer bovenop zijn (ik kan me wel voorstellen dat het tot de doelstellingen van zulke projecten behoort om een werkloze aan werk, en zo aan een vast inkomen en de mogelijheid tot het huren van een eigen huis, te helpen.)
|
de daklozen in spe van het vierde wereld syndicaat wensen niet gestockeerd te worden in overvolle "opvangcentra" (die alleen maar dienen om de schande van de extreme armoede te verdoezelen voor de sociopathische goegemeente), waar je net zoals een twaalfjarige om 21 h binnen moet zijn, in budgetbegeleiding moet gaan enz en staan aldus op het volledige behoud van hun soevereiniteit. Ook wensen zij niet betutteld te worden in allerlei tewerkstellingsprojecten die zonder nieuwe banen niets opleveren maar eisen gewoon dat de overheid ervoor zorgt dat de economie terug gezond wordt, dat er dus jobs bijkomen, dat wij ook de mogelijkheid hebben om zelfstandig te ondernemen en dat de huren terug betaalbaar worden zodat wij op onze eigen manier onze eigen boontjes kunnen doppen.
gewoon ons natuurlijk erfdeel dus of anders gaan we keet schoppen bij de rijken oa in knokke ( waarom zouden we dat immers niet doen )