Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2003, 21:41   #75
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moon
to darwin:

ten eerste ik zie echt niet in waarom een allochtoon die 3 generaties al woont vrijwillig zal terugkeren, dat gebeurt niet
der zal slecht een klein gedeelte zich geroepen voelen om terug te keren zoals allochtonen die nog maar 5-10tal jaren verblijven en pas belg nationaliteit ofzo hebben
ten tweede , u hebt het constant over onze cultuur behouden enzo, ik zie de bedreiging echt niet , der gaat hier niemand u verplichten om naar een moskee te gaan
ten derde u hebt schrik dat hun nataliteit de onze overstijgt, momenteel hebben moslims grotere gezinnen maar hoeveel generaties ga da duren, ik ken marok people die nu ervoor kiezen voor kleinere gezinnen, ze moeten wel aangezien ze allebei werken
ten 4de wie zegt dat marok zich niet kunne aanpassen (zie Tensammani en Fauzaya Talhoui,...) perfect geïntegreerd, zorgen voor geen probs,...

als laatste had ik nog een vraag:
stel dat binnen 10jaar de chinese gemeenschap veel kinderen baart?
ga je je dan je pijlen richten op de chinezen?
De feiten zijn dat in de Antwerpse binnenstad momenteel 45% van de kinderen op de basisschool moslims zijn. De nataliteit bij de moslims daalt slechts zeer geleidelijk, dus die 45% zijn over enkele jaren veranderd in een meerderheid. Dat betekent dat over enkele jaren van alle pasgeborenen in de Antwerpse stad de meesten moslims zijn.

In Mechelen is 40% van de -12 jarigen moslim. In het ganse Brussels Gewest staan de moslims momenteel in voor 37% van alle geboorten daar. De evolutie is in alle steden vergelijkbaar.

Stel dat bij een verhouding 60% moslims 40% niet-moslims het aantal geboorten in beide groepen plots gelijk blijft. Dan blijft die basisverhouding doorwerken in de samenstelling van de latere bevolking. Het betekent dat bijvoorbeeld 20 jaar later de verhouding van de 20-jarigen 60% moslims en 40% niet-moslims zal zijn. Nog eens 20 jaar later bestaat de gehele bevolking onder de 40 jaar van die stad dan voor 60% uit moslims en voor 40% uit niet-moslims. Terwijl in de hogere leeftijdscategorieën het verschil iets minder is. We zitten over twee generaties dus met steden in Europa die niet meer Westers maar islamitisch zijn. Net als in Libanon.

U zegt dat de allochtonen niet over te halen zijn voor een vrijwillige terugkeer, zelfs niet met ontwikkelingsprojecten die werk verzekeren?

Dan kiest u automatisch voor één van de twee volgende scenario's :

1. Europa reageert als een klootjesvolk en laat zich inpakken zoals destijds de bevolking van Ionië en Constantinopel en de Balkan door de Turken

of

2. Europa komt op voor zichzelf en er komt een grote burgeroorlog waarbij de islamieten worden buitengekeerd zoals in 'Al Andalus'.

Ik ben eens benieuwd welke van de twee het gaat worden.
Waarom geen Islamdictatuur in afwachting van de wrede overrompeling door de Chinezen? Dan vangen onze moslimvriendjes bij een invasie de eerste klap. Ik heb er allemaal zoveel problemen niet mee hoor. In een volgend leven keer ik toch gewoon terug als Muzelman...
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden