Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven
Je spreekt jezelf tegen door te zeggen: "Dat je aanhang moet hebben in de oliesector om president van Amerika te worden is een pure HYPOTHESE (geschreven door paranoia mensen; waarmee ik niet zeg dat het misschien niet waar is)"..
|
??????????
Citaat:
Als je wat opzoekingswerk doet op dit gebied, dan zal je misschien begrijpen waarom ik 'democratisch verkozen' politici tussen aanhalingstekens plaatste..
|
??????????
Citaat:
Je weet toch ook dat de familie Bush serieuze belangen heeft in de petroleumindustrie ? Ook Rumsfeld had belangen in de petroleumindustrie..
|
Van die familiezaken heb ik horen spreken ja. Maar A heeft familie in de petroleum+A is president van Amerika=>A werd aan de top geheven door zijn familie is volgens mij nog steeds een zeer paranoide idee...
Wie haalde dit de eerste keer boven?(wedden dat het een nwo believer is!)
hier heeft u een ander: A is cafébaas+A is goed onderweg om eerste minister te worden=>A is...?
Citaat:
Zoals ik zei houden 'democratisch verkozen' politici (ik sta nogal erg kritisch tegenover de uitdrukking 'democratisch verkozen') niet altijd rekening met de grondwettelijke vrijheden en de democratische spelregels.
Dat geldt niet alleen voor Bush, maar ook voor Poetin enzoverder.
Berlusconi was ook niet bepaald een goed voorbeeld alhoewel hij op een 'democratische manier' verkozen werd.
|
Hitler werd democratisch verkozen, Lenin werd democratisch verkozen,... dat het criminelen waren weet ik ook. Maar wat wil je zeggen? Dat er gesjoemelt is met de uitslagen? Again zeer paranoia...(weerom wedden dat de eerste die dit bovenhaalde een nwo believer was!)