Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
U bent alweer de vrienlijkheid zelve ... er komt een dag dat U zich hier niet meer onder de naam largo_w zult aanbieden ... wegens schaamte
|
Ik zou u willen aanmanen om in het vervolg wat beleefder te werk te gaan...
ik heb eventjes voor u een paar sitaten (jouw vtrl-c/ctrl-v techniek is zeer leuk) van u op een rijtje gezet; lees ze en bedenk wel dat u maar een gewone man bent...
Citaat:
[FONT=Verdana]Ik alludeerde op uw 'blind en doof' post, ik had namelijk gedacht dat U dit met uw immense verstandelijke capaciteiten wel zou gemerkt hebben[/FONT]
|
Citaat:
[FONT=Verdana]Alweer heel hoog van de toren aan het kraaien beste Largo Winch,[/FONT]
|
Citaat:
[FONT=Verdana]Van de tekst in het rood heb ik intussen buikpijn van het lachen[/FONT]
|
(over bomaanslagen en moord.
Citaat:
[FONT=Verdana]Waar haalt U deze DOMME vraag vandaan?[/FONT]
|
(domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden…)
Citaat:
[FONT=Verdana]Nope ... doel bereikt in zijn (domme) ogen[/FONT]
|
Citaat:
[FONT=Verdana] Zal NIET gebeuren, stel u voor dat ze in EURO beginnen te verhandelen ==> Amerika economisch DOOD ==> de Bush-junta economisch DOOD ==> Amerika vergelijkbaar met een centraal Afrikaans ontwikkelingsland[/FONT]
|
zei hij als een papegaai! Zonder enige voorkennis over economie!
Citaat:
[FONT=Verdana]U denkt teveel in vakjes. Stap eens af van de verdeling die U momenteel voor ogen hebt en zet eens een andere bril op.[/FONT]
|
Citaat:
[FONT=Verdana]Domme wortel, het is niet omdat men niet gelovig is dat men onwetrend is over de verschillende religies. U toont keer op keer dat U een basis mist.[/FONT]
|
(zonder commentaar…)
Citaat:
[FONT=Verdana]En U gaat ons straks nog overtuigen dat U gelooft in sinterklaas en de paashaas?[/FONT]
|
Dit is nog maar eventjes 10 minuten zoekwerk.Vanaf wanneer wordt je hier uit geshot uit deze fora?
Zal ik je eens wat vragen 2004gun:”gelooft u in God?"