Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2006, 13:28   #7573
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De V.N stelt weinig voor? Stelt de Europese beweging in het geheel weinig voor? Ik denk het niet. We zitten hier wel al met de euro. We hebben Europese richtlijnen. Al de dochterorganisaties van de U.N. Hun raamwerk is opgezet. Ze hebben hun basis gecreerd met de V.N, van waaruit ze verder kunnen werken.
Zozo, de Euro is ook al een NWO-product!

Toch merkwaardig dat andere believers net beweren dat één van de oorzaken van de Irak-oorlog was dat Saddam de oliehandel in Euro wilde voeren. En ik dacht onlangs hier op het forum te hebben gelezen dat volgens andere believers dat ook de echte reden is voor de "komende oorlog" tegen Iran.

Niet dat zo'n contradictie jou gaat storen, vrees ik.
Je gaat zeggen dat de NWO opzettelijk twee belangrijke munten heeft geschappen om dan ruzie te stoken tussen hen.

En zo kan alles altijd in de NWO-theorie passen.

Een theorie waar alle gebeurtenissen, hoe tegenstrijdig ook, in kunnen passen, is echter waardeloos. De voorspellingswaarde van zo'n theorie is namelijk 0.