Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ik ben het niet mee eens met alle kritiek die ze op haar hoofd krijgt toegesmeten.
|
Ik wel. De kritiek is meer dan terecht.
Citaat:
Zij heeft als eerste minister de echte problemen met vreemdelingen proberen aanpakken zonder rekening te houden met de politiek correcte bullshit die de rest van de Europese ministers hun handen vastbindt.
|
Inderdaad. Maar dat is niet háár verdienste. De wetgeving is voor komst al aangepast.
Citaat:
Haar fout met Hirsi Ali is rechtgezet, maar was naar mijn mening door anderen gemanipuleerd om haar in een slecht daglicht te plaatsen.
|
Ik weet zeker van niet. De lijsttrekkerschapsverkiezingen hebben haar parten gespeeld. Niet alleen in de zaak Ayaan. Het rapport over de Schipholbrand moet bijvoorbeeld nog uitkomen...ik vrees met grote vreze. Ze heeft daar namelijk behoorlijke steken laten vallen en onbehoorlijk gehandeld.
Citaat:
BTW: bij de verkiezingen voor de leiding van de VVD hadden ze beter Verdonck gekozen. Toen ze verloor ging de VVD �* la minute met vijf zetels achteruit in de peilingen.
|
Ze hadden haar met pek en veren uit de partij moeten zetten toen haar malversaties bekend werden. Maar ja, stemmentrekster. Er is nu overigens een behoorlijke afrekening bezig: Van Aartsen, Bibi de Vries, Hans Hoogervorst en andere pro-Rutte VVD-ers zijn opeens 'niet meer beschikbaar voor de tweede kamer. Ik voorzie een behoorlijk slagveld voor de VVD bij de verkiezingen.
Citaat:
Correct. Wanneer je de volledige intervieuw ziet dan kun je merken dat de woorden van Hirsi Ali zijn verdraaid.
|
Inderdaad.