Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2006, 22:46   #49
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht

U bent "nieuw" zeker? Welcome to the club.
Ongeloofwaardige lementen uit het officiele verhaal. LEES gewoon het officiele verhaal en DENK NA. U ontdekt er TIENTALLEN.
U weet blijkbaar niet dat dit paspoort niet het enige papieren ding was dat de crashes heeft overleefd?
Guess what. Van een tweede kaper hebben ze ook (vlucht 93) hebben ze zogezegd ook een identiteitsbewijs (geen paspoort gevonden)
En ja hoor, een kopie van de instructiebrief van Atta heeft ook de crash overleefd.
Anyway, indien je echt veel zin en tijd hebt, begin eens de timeline van Paul Thompson te lezen. Niet alleen bevat ze alle "toevalligheden" en "rariteiten" uit de officiele theorie, ze geeft u ook betere kijk op de hele zaak ivm met motieven, mogelijkheden van de eventuele "daders". Ik kan u opvoorhand al melden dat Thompson 100% onpartijdig is in z'n timeline.
Hij meldt enkel de feiten en wanneer ze hebben plaatsgevonden.
De conclusie laat hij over aan de lezer zelf.
Het probleem met al die sites is dat ze erg lijken op die reactie van Gun. Massa's gegevens, speculaties en veronderstellingen worden op één onoverzichtelijke hoop gegooid zodat de moed je ontgaat en moet kiezen: ofwel geloof ik het ofwel geloof ik het niet.

Wèl, ik heb geen zin in te geloven, ik wil eenvoudige zaken, begrijpbaar, weten, niet geloven. En geen teksten die over duizendeneen dingen gaan.

Het is voldoende om een paar keiharde bewijzen aan te leveren dat er ergens met materiaal geknoeid is, en heel het onderzoek moet opnieuw beginnen. En dan komt er al dan niet een Bushgate.
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden