Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
@LSP'ers een vraagje...
Waarvan willen jullie de Brusselse politie dan beschuldigen in de klacht?
Voor zover ik kan inschatten heeft de politie geen enkele overtreding begaan.
|
Waar is er gesproken van een klacht tegen de Brusselse politie? Alleszins niet door ons. Er is enkel een voorbeeld gegeven van iemand die vervolgd wordt en voor de politierechtbank moet komen omdat hij aan het jongleren was.
|
Mijn vergissing. Door de titel "LSP klaagt optreden politie in Brussel aan" ging ik er van uit dat het niet alleen bij klagen en zeuren zou blijven.
|
Als je wil klagen en zeuren over de titel, moet je bij je partijgenoot Klaas aankloppen. Die houdt zich bezig met het verspreiden van alles van LSP. Hij doet op dat vlak overigens een fantastische job voor ons!
|
Partijgenoot is een slecht gekozen term, want ik behoor tot geen enkele partij! Zeker niet tot de jouwe, de partij die jijzelf als marginaal beschouwd!
Geert leg me dit eens uit:
Doorheen dit voorbeeld kun je aantonen hoe onrechtvaardig dit systeem is : terwijl militaire dictators hun volk doen leiden en staatsmannen en bazen hun fortuin uitbouwen op basis van uitbuiting van de bevolking ... militaire dictators en een LSP-lid dat jongleerd! Wat is het verband?