Discussie: Het is begonnen!
Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2006, 16:35   #136
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Wij respecteren de territoriale eentaligheid, Knuppel.
oei oei oei. Je gaat een boos PB'tje krijgen van de Voorzitter krijgen denk ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Mijn uitspraak was bedoeld om jullie nog eens lekker de bomen en de gordijnen in te jagen. Geeft altijd een lekker effect.
ha het was weer eens om te lachen ...

Citaat:
Daarom zet ik dat federaal ook maar tussen "" Wat wij vandaag moeten aanvaarden als 'federale' staat, is inderdaad een belediging voor echte federale staten.
oei oei nog een boos pb'tje, het federalisme een beetje verdedigen ipv het unitarisme

Citaat:
Bedankt voor het compliment maar ik laat me niet meedogenloos meeslepen. Ik zie enkel de realiteit in onze partij: Nederlandstaligen en Franstaligen die perfect kunnen samenwerken op alle vlakken. Ook in BPlus is dat zo, en waarschijnlijk in de meeste tweetalige organisaties. Misschien moet iedereen die sceptisch staat tegenover samenleven met verschillende taalgroepen eens een weekje of twee meedraaien in de BUB of in BPlus om in te zien hoe dat samenwerken écht in z'n werk gaat. Dan ga je vanzelf ook anders tegenover de communautaire 'conflicten' staan.

Denk bijvoorbeeld aan die actie waarbij 50 Nederlandstaligen en Franstaligen van BPlus broederlijk een spandoek 'GEDAAN MET COMMUNAUTAIRE ZEVER - MARRE AUX CONFLITS COMMUNAUTAIRES' ophingen in faciliteitengemeentes en alle hatelijkheden tegenover Nederlandstaligen of Franstaligen op borden her en der schoonmaakten.
daarmee dat de helft van de partij een scheurlijst is begonnen zeker. Fantastisch samenwerken, de hielen likken ja van Zijne Heilige driebelgigheid en monsieur personalité.

Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 augustus 2006 om 16:44.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden