Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2006, 16:59   #82
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Ik denk dat gij er misschien p�*l opzit Gore. Mogelijk waren de luitjes van de JewSA al lang aan het uitzoeken hoe ze nu toch die Taliban en Saddam konden laten ophoepelen nu dat hun rol uitgespeeld was en ze te gevaarlijke ambities kregen.

En dan komt daar een steeds sterkere stroom geheime informatie dat die gasten van den Osama met iets "real BIG" bezig zijn. Iets met vliegtuigen of zo en Amerikaanse symbolen. En hoe dichter dat het uur U nadert hoe duidelijker het wordt. Dick zegt tegen Paul en Donald "als we ze nu eens in plaats van frontaal aan te vallen met een judotruuk een klap in hun eigen gezicht laten verkopen?"

Huh? Zeggen de anderen. Vertel.

Well, als we de zaken nog wat extra dramatisch maken, zodanig dat de hele natie "klaar gemaakt wordt", als jullie begrijpen wat ik bedoel".

Jawel, maar w�*t heb je dan precies in gedachten?

Well, we weten dat ze met een paar civil aircrafts zich op de twin towers willen laten storten. Dan zijn die torens rijp voor de sloop hab ik gehoord van de boss van de WTC. Als we nu eens zorgen dat die torens in een klap "controlled demolitioned" worden, haha.

Well, Dick I'm beginning to get the picture, weet you what? Laten we ineens number 7 mee collapsen, kunnen we ineens een hoop lastige zaken 'opruimen'.

Hey, ik heb ook nog een real good idea. Als we in plaats van 2 planes er nu eens 4 van maken, niet enkel New York, maar ook nog op dat ander symbol van American Power?

Yes, Paul?

Well, we lanceren een missile naar het Pentagon en vertellen dat het een boeing is. Geen person die het verschil kent. En een andere laten we ergens crashen in a plane. Haha a plane in a plane. En dan laten we de inzittenden nog een aangrijpende story door hun phones vertellen?

Ok, but don't forget to let "paasers by" find some paskes from the terrorists.

Yes guys, this is gonna be a real big thing. Afghanistan here we come.

HeHe. Hahaha.
En de meningen over zo'n "mixed scenario"?
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden