Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2003, 02:40   #105
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Het aantal kinderen dat in het Brussels Gewest in moslimgezinnen geboren wordt zou ook niet plots kleiner worden dan 37% van het totaal aantal geboorten (NIS). In het basisonderwijs in de Antwerpse binnenstad zou het aantal moslimkinderen hierdoor ook niet plots onder 45% van het totaal zakken (LOP/VDAB).
Wat het LOP is weet ik niet, maar dit is de eerste maal dat ik lees dat de VDAB of het NIS mensen naar hun religieuze overtuiging vragen en die opnemen in hun statistieken.
Mocht dit waar zijn, dan zou dit een overtreding van de wet op de privésfeer (gewoonlijk privacywet genoemd) zijn.
Mocht dit waar zijn, natuurlijk...
Zie deze links :

De moslims in Antwerpen : de cijfers

Tot 58 procent allochtonen in Antwerps basisonderwijs

Antwerpen in 2033

Maar pas op dat uw kleine grijze celletjes van al die cijfertjes niet tilt slaan hé.

En als het dan toch gebeurt is er nog altijd dit :

Eéntje voor het slapen gaan en alles komt weer goed. Maar niet overdrijven hé.

Darwin,
Je maakt/gebruikt weer een gemakkellijk amalgaam:
(wél begrijpelijk dat je niet helder denkt als je veel van die pilletjes slikt!)
in de ene statistiek wordt de godsdienst vastgesteld op basis van de naam, maar enkel voor Turken en Maghrebijnen,
Mijn naam is ook niet othodoksbelgisch, (Ik kan enkel naar de origine raden), maar mijn overgrootvaders werden midden 19°eeuw in België geboren. Pas die methode op mij toe, en je hebt een "vreemdeling" meer. (voor jou automatisch een moslim ) met mijn broers, kozijnen en neven erbij wordt het een ganse stam!
Als iedereen die zijn dochter Jasmina of Yasmina noemt een moslim is, d�*n zijn er veel, natuurlijk.
in een andere statistiek wordt iedereen waarvan de moeder niet de belgische nationaliteit had als "vreemdeling" (en dus in jouw bewijsvoering ook als moslim) beschouwd.Mijn schoonmoeder werd in Frankrijk geboren en niet in 't Nederlands opgevoed, de schoonmoeder van mijn zoon ook niet: wééral een aantal moslims méér volgens die methode...
Volgens die interpretaties is bijna mijn ganse familie moslim!!
Zo ook de kinderen van de joden die voor de nazis naar België gevlucht zijn...(ja, zo ken ik er ook een aantal)

Dan hou je ook geen rekening met

-het feit dat 10% van de islamieten in België bekeerde Europeanen zijn
-de generaties goed aangepaste Turken en Maghrebijnen
-het feit dat 90% �* 95 % van de "vreemdelingen" in België van Europese afkomst is zonder daarom nederlandstalig te zijn. Ik ken Grieken, Italianen, Spanjaarden, Oostenrijkers, Ieren... volgens jouw criteria riskeren die allemaal moslim genoemd te worden.
Op die manier krijg je natuurlijk scheefgetrokken statisteken.

Dat zijn maar de fouten in je interpretatie die direct in 't oog springen voor iemand die in tientallen jaren geen theorie van de statistiek meer nodig heeft gehad. (hou er wel rekening mee dat dgl. statistieken worden opgesteld om subsidies te vragen, en er dus alle belang bij hebben de situatie zo problematisch mogelijk voor te stellen. Ze moeten enkel een excuus verschaffen aan de partijgenoot die de subsidie-aanvraag moet goedkeuren, meer niet, maar in handen van mensen als jij gaan ze natuurlijk een eigen leven leiden.

"Deze rivier is gemiddeld één meter diep zegde de statisticus, stak over en verdronk..."
Eerlijk, je heksenjacht doet me denken aan oorlogsverhalen van mensen die moesten bewijzen dat ze minder dan 1/8 joods bloed hadden om hun deportatie juist een aantal maanden te kunnen uitstellen.
Ik krijg daar dus kippevel van, van dergelijke redeneringen!
PS, Darwin,
Ik vergat je nog te zeggen dat we tot zijn dood een bisschop in de familiehadden, écht waar(een echte, rooms-katholieke bisschop!)

Niet verwonderlijk dat jij je pseudo bent gaan zoeken op een obscure revisionnistische site...
Voor iedereen: te vinden op:
http://<a href="http://www.ety.com/H....htm</a><br />
en bezoek dan ineens http://<a href="http://www.ety.com/H...ty.com/HRP</a>, daar zien jullie waar Darwin zijn mosterd haalde...
en nu ga ik slapen
filosoof is offline   Met citaat antwoorden