Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Zeg maar , de schuld ligt bij iedereen behalve bij Agalev zelf. Agalev was goed en heeft een goed beleid gevoerd, maar zijn volledig weggestemd door de schuld van de bevolking omdat ze 't niet wisten, en andere politieke partijen omdat ze 't niet wilden toegeven. Zoiets?
Zichzelf in vraag stellen? Nee, dat is er bij de groenen niet bij. Toch ben ik van mening dat de andere politieke partijen het politiek spel hebben gespeeld op dezelfde manier als ze het met alle partijen spelen. En Agalev heeft dat ook gedaan.
En de bevolking heeft heel goed gezien wat Agelev ervan bakte. Ongeveer niets.
Dat is het ware verhaal.
|
Het feit dat Agalev het niet goed communiceert heeft naar de gewone man, is hun schuld. Het feit dat Agalev veel met zich heeft laten sollen is hun schuld. Agalev was ook een groot deel onervaren.
Zo beter?
|
Je moet niemand plezieren. Je moet sschrijven wat je denkt, en ik antwoord wat ik erover denk.
Maar als dit de analyse is , dan vrees ik dat Agalev nooit meer zal opstaan, en gewoon blijven liggen. Communicatie en laten sollen. Dat is het dan, van een regeringsdeelname tot volledige afwezigheid in Kamer en Senaat. En de reden? Communicatie en laten sollen. Man, man. Wat hebben jullie het moeilijk met zelfkritiek.