Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2006, 23:40   #57
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chilles Bekijk bericht
Alsof er mensen uit deze partij verkozen gaan worden.
Ik wil hier heel eerlijk op antwoorden: waarschijnlijk 1 iemand, zoniet niemand. Maar dat zal mij niet beletten mijn overtuigingen te propageren en dat te blijven doen, misschien nog met nog meer vuur indien niemand van ons verkozen gaat worden. Men verwijt mij nogal vaak "megalomanie", indien dat waar was geweest dan had ik nu uitgeroepen, mezelf op de borst kloppend: "natuurlijk, wij gaan een monsterscore behalen en het VB verpulveren etc etc..." maar ik denk gewoon, als realist, zoals ik reeds zei, 1 iemand maakt misschien kans om verkozen te worden... maar die ene zetel zou weleens cruciaal kunnen zijn voor sommigen, zoniet velen.

Ik overweeg zelfs ernstig om mijn positie als lijsttrekker weg te schenken aan iemand onbekend, doch met de juiste kwaliteiten, om aan te geven dat ik als inspirator van een nieuwe beweging vertrouwen heb en kan geven aan nieuwkomers in mijn partij en niet autoritair ben zoals Dewinter bijvoorbeeld. Er heeft zich trouwens al versterking aangemeld, al moet eerst nog worden afgetast of alles snor zit op dat vlak. Iedereen die het dus eens is met ons programma is dus van harte welkom voor een orienterend gesprek, indien de juiste ambities en achtergronden aanwezig zijn. Een lage score zal mij niet teleurstellen, voor wie dat moge denken.
In mijn denken ben en blijf ik even dogmatisch als onze huidige Paus.
De grootste bedreigingen voor onze huidige tijd zijn enerzijds de jihad en anderzijds de toenemende zedenverwildering, gepaard gaande met normvervaging.
Olivier Bronselaer is offline   Met citaat antwoorden