Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2003, 09:44   #16
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Insider
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damawallaby
Regering wil regularisatie van 8.000 asielzoekers
www.belga.be
Politicsinfo.netBELGIEBRUSSEL27/08/2003
De regering wil alle lopende asieldossiers van voor 1 januari 2000, die betrekking hebben op zo'n 8.000 kandidaat-vluchtelingen, regulariseren. Dat heeft de krant De Morgen vernomen uit betrouwbare bron. Daarover zou tijdens de formatiegesprekken een informeel akkoord bereikt zijn.
Een fatsoenlijke en eerzame oplossing. In mijn onmiddelijke vriendenkring van Georgiërs, ken ik zowat 35 personen die al tussen de 3 en de 7 jaar in procedure zijn. Eindelijk hebben deze mensen terug kans op een betere toekomst.

En deze mensen willen door niemand onderhouden worden, maar geef ze dan ook de toelating om te werken. Mèt goede papieren, kunnen ze weer aan de slag.

En wie moeten ze daarvoor bedanken? Ik zou niet eens weten wie hier in België voor een bedankje in aanmerking kan komen. Gewoon een stelletje [size=6]arrogante schoften [/size]die politiekers die zich met vreemdelingenzaken bezighouden. Dat is het beste wat ik er over kan zeggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The insider
Deze mensen WILLEN werken ???
Sorry, met alle respect, maar ik denk dat u in een droomwereld leeft. Vluchtelingen die WILLEN werken kan ik spijtig genoeg slechts op één hand tellen hoor. Het is het principe van het OCMW dat deze mensen naar België lokt, niets meer, niets minder.
"Insider",
Als ik je lees vraag ik me ernstig af hoeveel vluchtelingen je persoonlijk kent om zoiets te durven zeggen! Degenen waarover je las in de lezersrubriek van HLN, of waarover je hoorde spreken in je stamcafé, dat zal zo ongeveer alles zijn, vermoed ik (tenzij je al je wetenschap uit het zwartblokkrantje hebt gehaald, of je niet kon volgen tijdens de rekenles lager onderwijs, d�*t is natuurlijk een andere mogelijkheid... ....)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden