28 augustus 2003, 18:52
|
|
Burger
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
Citaat:
Kijk Jan, ik heb jaren in het drugsmilieu rondgehangen, en zowel in Gent als in Antwerpen als in Sint Truiden heb ik wel wat gezien. En ik kan U met een gerust hart vertellen dat allochtonen zich in de regel niet met drugs bezighouden. Diegenen die zich ermee bezig houden, zijn de grote heren, en houden zich absoluut niet bezig met het verkopen aan particulieren, enkel aan dealers. Om te beginnen levert dat meer op, en dat houdt ook (raar maar waar) véél minder risico in. Als je in een discotheek bollen koopt, is het van een blanke. Cannabis en hashiesh vind je wel bij allochtonen, maar zeker even vaak bij blanken. Heroïne is een voornamelijk blanke aangelegenheid als het de straatverkoop betreft. Enkel de "groothandel" is in handen van Turken in Gent, en dan nog lang niet altijd. Albanezen maar ook Oost-Europeanen zitten er mee tussen. Maar dit terzijde.
|
Was da voor fantasie? wie heeft u dat gezegd?
Dat allochtonen zich in regel niet met drugs bezig houden? En dan iets verder spreek je die regel alweer tegen????? Het zijn toch wel allochtonen die de groothandel controleren???  En zijn cannabis en Hashiesh geen drugs meer? Of noemen we het enkel drugs als ze door autochtonen gebruikt worden?
En als je rondkijkt zie je genoeg allochtonen die aan de drugs zitten hoor! En trouwens waar komt het merendeel van de heroine vandaan? Afghanistan en de streken errond zijn toch wel een van de topproducenten eh? Dus hoe komen die hier bij ons terecht? Toch wel via allochtonen eh? Dus zo een 'enkel' blanke aangelegenheid is het toch ook weeral niet eh? In Vlaanderen zelf is het merendeel van de drugs gewoon niet te produceren of toch zeker niet zonder hulp of producten uit het buitenland? Dus waar zit het grootste deel van het drugsprobleem->aan de andere zijde van de grens niet waar? Zonder bron is er geen rivier eh...
|
Marokko is de grootste cannabisproducent ter wereld en de koninklijke familie van Marokko zit mee in de drugshandel.
|
Was da voor fantasie? wie heeft u dat gezegd?
|
|
|