Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2003, 21:26   #11
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1

Even off-topic, Raf:

Hoe zou jij reageren moest hier iemand zo'n plassertje laten plassen op de regenboog-vlag?
Dan zou ik een licht vermoeden hebben dat die persoon de regenboogvlag niet genegen is... Hoezo? Welk reactie had je verwacht dan?
Laat me raden... dan krijgt die persoon een hele preek, en wordt gebrandmerkt als een gore, fascistische, neo-conservatieve, christelijk-fundamentalistische (etc.) homo-hater? Ben ik er ver naast?... Ken uzelve!
Ja, je bent er ver naast. Heb jij de pretentie om te beweren dat je me beter kent dan ik mezelf ken?
Verre van, maar ik heb al enige tijd je topics gevolgd en, eerlijk gezegd, er zit een lijn in. Je enorme fixatie op anti-homosexuele uitlatingen en dergelijke maakt een antwoord zoals ik er één suggereerde vrij waarschijnlijk... Als ik even amateur-psycholoog mag spelen -en zo vrij mag zijn-, lijkt er maar één iemand van ons beiden te zijn die echt een probleem heeft met homosexualiteit, en ik ben het alvast niet.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden