Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Guderian wordt blijkbaar wat gefrustreerd omdat Lucien hier de waarheid vertelt.
|
 Als jij dat per sé wil geloven als zijnde waarheid, doe gerust. De reden waarom ik erop reageer is dat er in en rond Brugge nogal wat vrienden van mij wonen en ik ken bijgevolg de situatie daar wat beter...
Om nog een voorbeeldje te geven: een goede kennis van mij is de VB-voorzitter van de gemeente Oostkamp. Lucientje heeft daar een reeks namen opgesomt uit die gemeente. Kan best zijn, maar die afdeling van het Blok draait daar nu beter dan ooit te voren! En Decoorne ondertussen maar de indruk wekken dat het daar in en rond Brugge één grote knoeiboel van vetes, ruzies en politieke mislukkingen is.
Een ander voorbeeldje? Geen probleem: het vriendinnetje van Decoorne uit de gemeente Beernem (als ik mij niet vergis) die mee met hem naar LA stapte, stond binnen het Blok bekend om haar nymfomane neigingen om aan postjes te geraken. Hetzelfde naar verluid met die Blok-afdeling, sinds het vertrek van dat welgekend vrouwmens draait die afdeling weer goed. Kortom, men is een lastpost kwijt.
Zelfde verhaal voor VB-Blankenberge, ook daar geeft hij een naam van een wegloper op, en wat blijkt: ook die afdeling (die ik ken omwille van de recent opgerichte VBJ-kern aldaar) draait er zeer goed.
|
Ik was in Brugge politiek actief van rond 1993-94 tot eind 1996 en heb dus met eigen ogen mogen aanschouwen wat er gebeurde. Dat lijkt me net een iets sterkere bron dan "van horen zeggen".
Over Oostkamp en Beernem en het Blok daar weet ik weinig, daar doe ik dan ook geen uitspraak over. Verder stel ik vast dat je nogal hypocriet bent als je elders beweert niets met het Blok te maken te hebben 
|

Het gaat zeer goed in Oedelem-Beernem, het Blok bestaat er gewoon niet meer!

ze moeten samen gaan met Oostkamp-Waardamme-Ruddervoorde-Damme-Sijsele-Moerkerke-Hoeke... om nog een een viertal musketiers over te houden in een bestuur !
Maar ze hebben lol, ze mogen meedoen met de smeerlapperij... 8)