Discussie: Altijd hetzelfde
Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2003, 11:30   #17
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Waar blijft het AEL om die racistische politiemannen aan te klagen die die twee onschuldige bloeikes onterecht van verkrachting hebben beschuldigd?Die meiden vroegen er toch om zeker!
Meisjes die na een avondje stappen met een onbekende man (of met twee mannen ) naar huis gaan geven wel (terecht of onterecht) de indruk dat ze iets meer "willen..." en dat schept misverstanden...(wat natuurlijk geen verkrachting verontschuldigt) Of is er pas de dag daarop rouwkoop gekomen?
Circe,
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen?
JA geachte heer filosoof! dat doe ik zelfs regelmatig.
Zeker als we met TWEE zijn!

En NEE (voor het geval ik je ooit eens tegenkom en het doe) dat betekent NIET dat ik met je in bed wil duikelen. Net zomin dat het een uitnodiging is om tussen de lakens te kruipen als ik je vraag "heb je nog zin in een tas koffie?". Ik bedoel daar namelijk mee "heb je nog zin in een tas koffie"!

Denk je nu dat het meer dan waarschijnlijk aan MIJN houding ligt dat ik nog nooit verkracht ben geweest?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden