Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2003, 19:55   #143
Guan
Vreemdeling

Standaard

Circe, eerst en vooral heb ik met geen woord gerept over homofilie. Jij zet dat in het rijtje samen met incest, pedofilie enz. Dus jij beschouwt het kennelijk als een misdaad. NOU IK NIET. VOOR MIJ ZIJN HOMOSEXUELEN MENSEN ZOALS EEN ANDER. En ik ben moslim he.
Ten tweede, wie zegt er dat de meisjes bij ons op hun 12de trouwen. Dat is weer zoon stoeme vooroordeel da op geen balle slaagt. Bij ons krijgen de meisjes hun kinderen in voorbeeldig gezin, met een vader en een moeder, en niet zoals hier soms het geval is, eerst sex, dan zwanger worden en dan verlaten worden door de "vriend". Vrij marginaal vind ik dat. Zoiets bestaat niet bij ons.
Met mijn reacties wil ik duidelijk maken dat jullie enkel oordelen vellen op basis van vooroordelen. het is niet omdat een zieke man zijn dochter vermoord, dat jullie dat op de Islam moeten steken.
Jullie moeten eens leren een beetje zelf kritiek te vormen en niet alles van anderen overnemen. De islam is geen gevaarlijke godsdienst, maar jullie en meer bepaald de media stellen de islam voor zoals zij dat willen en niet zoals het in de werkelijkheid is.
En het is niet omdat 2 marokkanen een luiks meisje verkrachten,dat alle marokkanen meisjes verkrachtten, evenmin als dat men dat van een belg zou denken als hij zoiets zou doen.
Guan is offline   Met citaat antwoorden