Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2003, 00:07   #34
ferro
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
Het is de HOOGSTE tijd dat er aparte scholen komen voor onze andersgepigmenteerde vriendjes.

NIET OM HEN TE PESTEN, MAAR OM HEN TE HELPEN !!!!

Ze kunnen het huidige onderwijs systeem duidelijk niet aan.
Daarom pleit ik voor een systeem van "gescheiden ontwikkeling".
In een onderwijs-systeem aangepast aan hun niveau zullen deze kinderen beter tot hun recht komen.
Dit druist in tegen de VB-standpunten, ze zijn immers tegenstanders van (positieve) discriminatie. En dat is toch wat jij (eufimistisch verwoord dan) voorstelt?
Je snapt het niet helemaal...

Ik pleit voor een apart onderwijs dat de vreemdelingen een goede voorbereiding geeft voor een geslaagde terugkeer naar hun eigen land.
Bijvoorbeeld een taalcursus in hun eigen taal, een cursus over het omgaan met een kameel enz...

Dit is een win-win situatie het niveau van onze scholen zal opnieuw stijgen en de vreemdelingen kunnen hun aangeleerde vaardigheden gebruiken in hun land van herkomst.
Ferro,
De migranten die hier al 2° of 3° generatie zijn, die kunnen niet terug: ginder is er minder werkgelegenheid dan hier en ze kennen dat land enkel omdat ze er op vakantie gaan bij ooms en tantes, meer niet.
Je bent dus compleet irrealistisch
Dan kennen ze al veel meer over hun land dan dat hun ouders wisten over ons land toen die hier aankwamen !!!!
Als de politieke wil er is kunnen ze terug.
Maar ik vrees dat de mensen maar zullen beseffen wat er op het spel staat (totale ondergang van de Europeese cultuur/samenleving)als het al te laat zal zijn.
ferro is offline   Met citaat antwoorden