Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Verre van, maar ik heb al enige tijd je topics gevolgd en, eerlijk gezegd, er zit een lijn in. Je enorme fixatie op anti-homosexuele uitlatingen en dergelijke maakt een antwoord zoals ik er één suggereerde vrij waarschijnlijk... Als ik even amateur-psycholoog mag spelen -en zo vrij mag zijn-, lijkt er maar één iemand van ons beiden te zijn die echt een probleem heeft met homosexualiteit, en ik ben het alvast niet.
|
Ja zo is het. Homoos WILLEN gediscrimineerd worden om zich een gevoel van eigenwaarde toe te kennen. Ze weten dat ze abnormaal zijn en voelen zich daar slecht bij, en kunnen dat enkel compenseren door zoveel en zo ongepast mogelijk in de kijker te lopen. Al die homo-parades en naviGaytion evenementen zijn gewoon uitingen van collectief inferioriteitsgevoel.
Zeg dat micchroscoop het gezegd heeft!
|
Dat wil ik niet gezegd hebben...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
|