Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2003, 22:27   #16
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ja, je bent er ver naast. Heb jij de pretentie om te beweren dat je me beter kent dan ik mezelf ken?
Verre van, maar ik heb al enige tijd je topics gevolgd en, eerlijk gezegd, er zit een lijn in. Je enorme fixatie op anti-homosexuele uitlatingen en dergelijke maakt een antwoord zoals ik er één suggereerde vrij waarschijnlijk...
Ik heb helemaal geen "enorme fixatie op anti-homoseksuele uitlatingen"; dat is een conclusie voor jouw rekening. Zelfs als ik al iemand betrap op anti-homoseksuele uitlatingen, is dat nog geen reden om tegen de schrijver ervan een persoonlijke aanval te lanceren, zoals jij er nu eentje tegen mij lanceert. Wie ben jij om mij ter verantwoording te roepen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Als ik even amateur-psycholoog mag spelen -en zo vrij mag zijn-, lijkt er maar één iemand van ons beiden te zijn die echt een probleem heeft met homosexualiteit, en ik ben het alvast niet.
Laat je gewone beroep nog maar niet meteen vallen, want van het psycholoogje spelen, breng je niet veel terecht. Ik heb geen probleem met homoseksualiteit, alleen met de discriminatie van holebi's
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden