Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
En die flamingantjes maar braken op de BUB
|
De pot verwijt de ketel ...
Citaat:
de persoon die voor het VB aanwezig was zonder er doekjes rond te winden toegaf dat milieu geen prioriteit was in het programma van het VB.
|
En dan? Waarom zou het milieu (voor elke partij) een prioriteit dienen te zijn?
Citaat:
Ik ben nog niet lang op dit forum maar het is mij meteen duidelijk met wat voor flamigantjes we hier te maken hebben.
Mensen die uit verveling achter hun pc zitten te kniezen en op een kinderachtige manier elke tricolor die de revu passeert gaan aanvallen maar die op 10 september na de overwinning tegen Kroatie zich wel gaan bezuipen in een met driekleuren beladen café. Hypocrieten...
|
De pot verwijt de ...ik val in herhaling!
Misschien 1st eventjes net iets langer op het forum vertoeven alvorens u alles en iedereen over éénzelfde kam scheert en alvorens u conclusies trekt en zichzelf geen haar beter toont.
Citaat:
En als je dan toch vraagt om mijn standpunt ivm die watermolens
|
En het ging over windmolens, maar kom u bent volgens uzelf in het bezit van voldoende capaciteiten dus we zullen het maar aan het te warme weer wijten zeker
Mijn respect voor de BUB daalt quasi bij elke post die door een van hun leden of sympathisanten gemaakt wordt.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
|