Los bericht bekijken
Oud 1 september 2003, 21:09   #77
JP
Partijlid

JP's schermafbeelding

Standaard

Gewoon discussieren zit er niet meer in, alpina, u beschuldigt mij van zaken die u en uw vrienden de hele tijd doen, bij elke reactie uit de belgischgezinde hoek.

MAAR

Beste Dries

Ten eerste

Citaat:
JP schreef:
de persoon die voor het VB aanwezig was zonder er doekjes rond te winden toegaf dat milieu geen prioriteit was in het programma van het VB.

En dan? Waarom zou het milieu (voor elke partij) een prioriteit dienen te zijn?
De discussie ging erover dat het milieu programma van de BUB een lachertje is, dit werd geoppert door iemand uit de vlaamse hoek, daarom reageerde ik op die manier. Voor te schieten op me, check het eerst goed.

Ten tweede

Ik beschouw mezelf niet als een lichtend voorbeeld, laat dat duidelijk wezen.

Ten derde

Ik heb al meerdere malen gesteld dat ik graag meningen uitwissel met serieuze vlaamsgezinden zodat we wat allebei wat bij kunnen leren, met mijn opmerking doelde ik enkel op de personen die spuwen op elke Belgische vlag die ze op dit forum zien maar wel uit de bol gaan bij elk doelpunt van de Rode Duivels. Dat is hypocriet, niet alle vlaamsgezinden zijn dat.

Dit forum heeft zijn (weliswaar geringe) nadelen, namelijk je kan geen accenten leggen en eenmaal getypt kan je geen verbetering doorvoeren, hopelijk heb ik mezelf nu wat duidelijker gemaakt.