Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2006, 23:49   #10
ilfalco
Minister-President

Standaard

Het wordt juist tijd dat een rechts beleid de situatie weer in evenwicht brengt. De centru politici zijn al jaar en dag aan de macht in allerlei coalitievormen en zij zijn in de eerste plaats diegenen die al jaar en dag een struisvogelpolitiek voeren en net voorde verkeizingen teruggrijpen naar VB recepten om stemmen te lokken .
het onveiligheidsgevoel wordt helemaal niet opgeblazen. Wie zulke zaken zegt komt niet geregeld in grootsteden en zeker niet in bvb het noord-station in brussel of zeg maar heel brussel. Die 22-jarige vrouw in antwerpen had misschien ook beter last van een onveiligheidsgevoel gehad...

In denemarken voert men een vreemdelingenbeleid dat op vele vlakken verder gaat dan dat van het VB. En met zeer veel steun van de bevolking.
De rechts-nationale Deense volkspartij steunt daar de regering en wordt beloond door de kiezers. Dat is het voorbeeld om te volgen.

Maar dat is in belgie onmogelijk. Een sereen debat is swoieso onmogelijk in Belgie. Het zijn 2 verschillende landen waar de bevolking een totaal verschillende kijk heeft op de maatschappelijke problemen.

Citaat:
Persoonlijk zie ik in Tienen gebeuren wat er in St-Petersburg en in bepaalde wijken van Moskou gaande is: de politie kan/mag/durft niets meer doen tegenover vreemde criminelen en militair georganiseerde skinheads nemen de boel over en vermoorden en verminken migranten naar believe
klopt niet. Die skin-heads reageren hun onmacht tav grote groepn n-afrikaanse en turkse, afrikaanse jongeren die onze steden terroriseren af op onschuldige slachtoffers. Het zijn lafaarden die de confrontatie met de echte veroorzakers van de problemen niet aandurven.
je weet dat als je met één n-afrikaan ambras hebt in de kortste tijd 200 staan al dan niet zwaar gewapend.
Ik mijn gemeente weet ik zelfs van groepjes allochtone jongeren die een oude kunstenaar s'nachts met kettingen bewerkten zodat de man halfdood in het ziekenhuis terecht kwam en stierf. Wat stond er in de krant? kunstenaar sterf aan harstilstand.

De marginale gevallen van racisme worden hopeloos uivergroot terwijld e dagdagelijkse realiteit wordt verzwegen of onder "jongeren" of zinloos egweld in de media komt. racisme is vandaag zelfs een vrijbrief voor een afrikaan om een monitor buiten bewustzijn te slagen.

.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 29 augustus 2006 om 23:59.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden