Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2006, 14:11   #41
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Overlaatst ging ik op de bus zitten naast een negerin. Ge ziet zo'ne racist ben ik niet he. Maar omdat ik weet dat veel mensen niet tegen achteruit rijden kunnen op de bus offer ik mij spontaan op om te gaan zitten op de banken die vooruit-achteruit rijden op de bus. Wel naast mij zat dus die negerin.

Jongens ik weet van mezelf dat mijn gat niet heel dun is maar ik heb verdomme heel erg mijn billen moeten dichtnijpen om er tussen te geraken.
Nu is het zo dat als ik voel dat als er iemand naast mijn dik gat gaat zitten, dan ga ik spontaan een beetje opschuiven om zo de de achterwerk ruimte voor mijzelf en voor mijn medepassagier optimaal te benutten. Kwestie van beleefdheid en opvoeding.

Wel ... ik heb ongeveer 40 minuten met mijn billen dichtgenepen gezeten op mijn plaatske.... Die bleef met haar gat tegen mijn gat aangeduwd zitten... ik dacht even dat ze mij wel zag zitten.... en dat die wat toenadering zocht.
En het straffe is dat op de moment dat we rechtstonden, omdat we toevallig aan dezelfde halte moesten afstappen... toen zag ik dat ze heel de tijd haar klein sjakosjke tussen de buswand en haar gat had gestoken. Zodat hierdoor zeker 10 cm nuttige reetruimte verloren ging op de toch al niet overdadige zetels van onze openbare bussen van De Lijn.

Maar achteraf ben ik toch we blij dat ik niet tegen dat madammeke gezegd heb van eens een beetje een reet op te schuiven...

Ik zou dan nu misschien zitten zuchten in de kerkers van het justitipaleis omdat ik beschuldigd zou worden door het CGKR van racistische uitlatingen.......

Of ik was misschien halfdood geslagen door haar sjakosjke....

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 30 augustus 2006 om 14:12.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden