Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door JP
Geen idee waar de Vlaamse Media Maatschappij het ergens haalt maar tot mijn consternatie stel ik vast dat er opnieuw 10 proto-humanen het Big Brother huis bewonnen. Om extra glans te geven, en om het tot in den treurnis herhaalde concept een nieuwe dimensie te geven hebben ze nu de 10 primaten met de meeste entertainment waarde samen laten hokken in de hoop dat er zonder grenzen geneukt, gezopen, gevloekt en gerookt kan worden. De huiskamer is een door rook omgeven ruimte waar zich zo nu en dan een halfnaakte holbewoner zich al vloekend een weg baant door de etensresten waar zeker drie clochards een dag mee kunnen volmaken. In de dagboekkamer hebben de 10 leeghoofden dan de mogelijkheid om even nog meer in de belangstelling te staan en daar nog even enkele straffe oneliners de wereld in te sturen. De daarvoor gebruikte camera en geluidsinstallatie hadden ze beter geinstalleerd in de Andes om daar de lokgroep van de Colombiaanse Schrielhagedis te registreren, dat beest heeft ongetwijfeld meer te vertellen dan deze bavianen met kleren aan. Ondertussen wordt in de keuken maar gekibbeld tussen twee vampen die de 18 jaar net gepasseerd zijn omdat er voor vandaag twee bakken bieren besteld zijn en geen chips. Ondertussen liggen enkele van die mossels te weken in het verwarmde buitenzwembad en tracht nog een andere idioot zijn gemist televisiedebuut in het leven zoals het is : politie goed te maken met enkele gillers van formaat te placeren en net iets grappiger tracht te zijn dan wc-bril. Ik hoef dergelijke programma's niet, toch goed geprobeerd. Geef mij dan maar de herhalingen van de Familie Backeljau en van de Kotmadam. Dat zijn tenminste nog acteurs...
|
Voor iemand die Big Brother niet moet hebben ben je anders goed op de hoogte van wat daar gebeurt! Net als die 1 op zes Vlamingen. Programma kraken maar lekker kijken.
Ik volg dat programma niet omdat het mij niet interesseert. Ik kan dus ook niet oordelen of het goed is of niet.