Los bericht bekijken
Oud 3 september 2003, 14:57   #16
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
[i]Maar vooral omdat migranten die zich echt in onze maatschappij willen integreren én volledig deel wensen uit te maken van onze samenleving, zeer gemakkelijk en volledig gratis onze nationaliteit kunnen bekomen.
Dit vond ik beslist de meest grove leugen die in dit ding staat.

Als je inderdaad alle benodigde dokumenten kan voorleggen, moet je nog maar 20€ betalen voor je pas. Maar doe me een lol en ga eens je geboortebewijs (plus huwelijksacte plus bewijs van nationaliteit enz..) ophalen in je thuisland (effe drie weken vakantie nemen en het vliegtuig op en dan nog duizend km rijden...), voorzien van de diverse apostiljes, legalisaties, zegels, alles dan nog netjes vertaald in de streektaal). Dan kan je ook nog alle ministeries aflopen in België om hier al je papieren te laten legaliseren, en dan maar hopen dat er nergens geen kommapunt vergeten is, of je kan opnieuw beginnen.

Heb je een idee hoeveel heel die operatie kan kosten? Doe eens een gok?
Grapjas.
Meen je dat echt dat allochtonen hun paspoort gratis moeten krijgen terwijl Belgen daarvoor moeten betalen.

Pfft.... heb ik dat dan gezegd? Klaas beweert dat het zeer gemakkelijk en gratis is, ik beweer het tegendeel en jij besluit daar dan weer wat anders uit.