Los bericht bekijken
Oud 1 september 2006, 08:35   #405
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

[quote=Metal Tom;1941330]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Als jij zegt dat het gebruik van clusters verboden was, dan moet jij dat bewijzen. Niet ik. Je kan net zo goed zeggen dat kabouters bestaan en mij vragen om het tegendeel te bewijzen. Als jij zegt dat het verboden is, dan moet je dat kunnen staven. De bewijslast ligt bij jou. Het is jou stelling die jij moet funderen.[\quote]

Het gebruik van clusterbommen is inderdaad niet verboden. Wel moet men de nodige zorgvuldigheid en doordachtheid aan de dag leggen bij het gebruik ervan. Voor het uitschakelen van Talibanstrijders in onherbergzaam gebergte bijvoorbeeld zie ik er geen graten in. Maar clusterbommen gebruiken in een gebied waar het overgrote deel van de mensen die er rondlopen burgers zijn ruikt verdacht veel naar kwaadaardig opzet en wraak.

Zo snel ben ik niet op mijn tenen getrapt hoor, per slot van rekening hebt u in al uw andere posts wel in zorgvuldige bewoordingen uw standpunt duidelijk gemaakt. Er zijn er anderen op dit forum die daar veel minder in slagen zonder in een ordinaire scheldpartij te vervallen.
De burgers waren gewaarschuwd om te vertrekken en in ieder geval overtuigde hezbollahaanhangers.Hezbollah is verantwoordelijk voor de burgers in de gebieden die zij controleert.Israel moest zich daarvan niets aantrekken.De inzet van clusters was onbeperkt aanvaardbaar.Oorlog is totaal.Het is geen spel.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden