Los bericht bekijken
Oud 1 september 2006, 17:16   #50
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
De ZF, ga kijken in hun programma daar staat het zwart op wit dat ze de sociale loketten de taken van de ZF willen laten overnemen.

Justitie, nultolerantie o.a. zie dat allemaal niet zo vlug lukken net zoals die zogezegde aanpak van vreemdelingen, waarom steeds de vreemdelingen, er zijn er van eigen volk ook hoor.

NV-A zegt nergens dat homoseksualiteit gelijk is aan heteroseksualiteit maar dat doet hier niets ter zake het gaat ook om vele citaten van VB'ers die ronduit homohatend zijn!
En dat maakt dat het Vlaams Belang de allerlaatste partij is waar jij op zou stemmen, gewoonweg omdat er homohaters tussen zitten?
Heel dom hoor! Precies daarom zou ik er als homo deel van willen uitmaken. Met het partijstandpunt en met de meerderheid van de leden achter me zou ik die mannen aanpakken of trachten hun respect af te dwingen.
Ik ben geen Jood, maar ik heb ooit een VB'er in het openbaar op zijn plaats gezet omdat hij een gruwelijke gaskamer mop vertelde. Met veel plezier zie ik dat het handjevol jodenhaters zich almaar minder gelukkig voelen in het VB. Ik ben blij daar iets aan bij te dragen. Neen, Bartje, je vergist je schromelijk.
Duym is offline   Met citaat antwoorden