Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pallieter
correctie de term migranten is eerder op zijn plaats wanneer we over de daders spreken natuurlijk
|
Nu, da's bulshit. Ik zeg niet dat migranten zich daar niet aan wagen, maar de steamers die ik persoonlijk in actie heb gezien, waren ALLEMAAL wit. De Skate-posse in Berchem (allemaal wit) heeft zich daar een hele tijd mee bezig gehouden tot ze eens zwaar op hun klep hebben gehad van een bende jongeren uit de banlieu die hun gezever dik beu was. In Mechelen waren de steamers voornamelijk te vinden onder de kaalgeschoren idioten die strak staan van de speed (nu al een tijdje geleden dat ik het in Mechelen nog heb weten gebeuren). Niet onmiddellijjk een allochtoon kenmerk, me dunkt. Ook allochtonen doen dat daar, weet ik wel, maar niet alleen allochtonen. Met meer dan 40% van de bevolking van marokkaanse afkomst zou het zelfs zeer eigenaardig zijn mochten allochtonen dit NIET doen.
Dus weeral : het gaat over misdaad, het zullen wel allochtonen geweest zijn.
En dan maar zeggen dat wij éénzijdig zijn. 
|
In mijn geval waren het
toevallig wel gekleurde medeburgers hoor.
Volgens het Tv-nieuws zijn het
inderdaad vooral gekleurde medeburgers.
De man in Mechelen die met de zaak belast is leek mij ook een gekleurde medeburger. Ik ga hem dus niet van partijdigheid verdenken.
Interessant om weten is misschien of er ook allochtonen bij de slachtoffer zijn ?
De berichtgeving is inderdaad niet volledig en juiste cijfers worden blijkbaar niet graag gegeven.
Eenzijdigheid is er niet alleen in een kamp.
Dat doet bij mij de vraag rijzen: wie heeft er het meeste belang bij het verdraaien van de feiten?
Degenen die hun brood verdienen met allochtonen? Of degenen die de problemen bestrijden?