Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 3 september 2006, 11:02   #213
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De politie hield zich op dat ogenblik echt niet bezig met foto's van de wtc. Die hadden te veel werk met te zorgen dat ze geen stof in hun motor kregen.

En stof valt niet omhoog, dus foto's van onder uit genomen geven geen zicht over wat er op de dakken ligt.

Logica
Ik denk dat foto's van dat dak ongeveer voldoende gegevens leveren.

Ik mankeer echter beelden van de gevel van WTC 7 langs de kant van WTC 1 en 2. Waarom zijn die er niet? Het was geweten dat WTC 7 niet meer veilig was om in te werken : de "pull" weet je. Dus was het voor de pers toch wel heel interessant geweest om daar met de camera in de aanslag te staan tegen het moment dat het zover was.

Waarom zijn er geen foto's te vinden van die kant van het gebouw, en waarom zijn de weinige foto's vanuit een andere hoek van het internet gehaald? Zelfs om die foto van het dak van WTC 7 van voor de aanslagen te vinden heb ik truukjes moeten uithalen, want via google was die niet meer direct te tracen... Waarom???

Probeer deze foto (in het groot) op google maar eens te vinden als de enige gegevens die je hebt zijn : "WTC 7"

Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 3 september 2006 om 11:05.
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden