Los bericht bekijken
Oud 3 september 2006, 11:33   #8624
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dit is bullshit. Hoe komt dat dat de meerderheid niet in samenzwering gelooft, als het toch een kernmerk van mensen is? Bovendien gaat deze uitleg ervan uit dat de meeste samenzweringstheorien zoizo niet juist zijn. In het geval van Diana zijn de bewijzen echter zeer zwaar.

Een totaal onweteschappelijke theorie in feite hierboven. Eerst moeten de feiten gecheckt worden.
Ik vond de manier waarop Firestone zich uitdrukte ook nogal lullig: 'Conspirationisten kunnen bijvoorbeeld niet geloven dat een banaal auto-ongeval een bekende prinses het leven kost. "Er moet iets achter steken", denken ze, en ze gaan dan selectief op zoek naar "bewijzen" voor hun vooroordeel. Of, 19 klungels kunnen geen torens neerhalen op bevel van een grotbewoner'...

Uiteindelijk antwoordde zij mij dat niet ALLE conspirationisten ALLE 'samenzweringstheorieën' geloofden.

Wat mij opvalt, is dat bepaalde mensen (en dit is niet als een persoonlijke aanval op Firestone bedoeld) het steeds over die 'samenzweringstheorieën' en die 'believers' hebben maar bijvoorbeeld nooit de geloofwaardigheid van criminelen zoals G. Bush + Rumsfeld en hun zogezegde oorlog tegen het terrorisme die alle ladingen moet dekken, in vraag stellen.

Zouden zij achter het beleid van de regering Bush staan ?

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 3 september 2006 om 11:34.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden