Discussie: Zal het CS breken?
Los bericht bekijken
Oud 5 september 2006, 03:18   #162
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Miss Morel is trouwens doorlopend te zien op Actua TV, in de rubriek waar mandatarissen hun meningen en verzuchtingen geven over hun bestuur.
Wel erg dat ik moet betalen voor Actuva TV (digibox) terwijl ik hoor dat sommigen dat verdorie gratis ontvangen.
Ze zag er stralend gelukkig uit. Ik denk dat zelfs de gematigden onder ons moeten toegeven dat Morel als burgemeester zeker geloofwaardig en capabel lijkt. Ik denk dat haar bestuur er iets anders en gematigder zou uitzien dan dat van Dewinter. Ik denk dat ze samen met geile Harrie Hendrickx (HH) een kwalitatief conservatief bestuur kan vormen.
Ik ben echt eens benieuwd hoeveel stemmen ze gaat halen, probleem is dat ze verhuisd is naar Schoten dus er niet zelf is opgegroeid.
Ik weet niet in hoeverre de inwoners haar dat kunnen aanrekenen.
Betrouwbaar? Ze liep over van de ene partij naar de andere, een partij wiens punten op sommige vlakken compleet tegengesteld zijn. Natuurlijk is het iedereens recht om van mening te veranderen, meningen kunnen nu eenmaal evolueren, maar meestal zijn het dan verschuivingen, geen radicale omzwaaiingen. Iemand die de ene dag wit zegt en de andere dag zwart; en zichzelf bovendien onterecht en ongevraagd op werpt als de woordvoerder van bepaalde minderheden, om dan de rechten van die minderheden te bekampen; is niet enkel onbetrouwbaar, maar nog een achterbakse leugenaar...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline