Los bericht bekijken
Oud 5 september 2006, 17:41   #4
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waakhond Bekijk bericht
In het kader van de komende gemeenteverkiezingen stellen we met plezier de vernieuwde site www.knokke-waakhond.com voor. Op deze site vermelden we heel wat zaken die sommigen liever niet in de openbaarheid brengen. Via krantenartikels, artikels uit weekbladen, nieuwsuitzendingen krijgen we inzicht in het Knokke-Heistse reilen en zeilen.

De site wordt dagelijks aangepast, want zoals iedereen onderhand al weet is Knokke-Heist lang niet zo koosjer als we denken. Donkere wolken drijven boven onze stad. Een must voor iedereen die meer over Knokke-Heist wil weten.
Alain van geeteruyen
De aangehaalde site is even leugenachtig als wat zij aanklagen. In het dossier Lierman (zowel huisjesmelkerij, kraan als het bouwdossier) heb ik als Brugs raadslid de meeste zaken geforceerd. De inlichtingen kwamen hoofdzakelijk van mij, de illegalen kreeg ik buiten na herhaalde interpellaties en bewijzen van terreur en bedreigingen aan het adres van de buren. De dame naast de panden is bewonderswaardig in haar moed en gedrevenheid. Gelukkig blijft zij buiten de politiek...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline