Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ace Ventura
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Ik was een VLD'er, maar heb het onheil al lang ingezien, en nu CD&V'er, mag ik daarom aan alle VLD'ers oproepen dit ook te doen? 
|
Dat is net zo'n verzuilde partij als de andere.
En wat is hùn economische wonderoplossing ? Die van Martens, Eyskens en De Haene (die ons in een oorverdovend diepe schuldenput dompelde) ?
Ik roep dus integendeel alle CD&V'ers en VLD'ers op om voor een gezond financieel beleid te kiezen en het programma van Vivant even te bestuderen.
|
Die diepe put, door wie kwam die er ? Juist, door de toenmalige PVV. Maar 1 ding kun je de VLD niet kwalijk nemen. Ze zijn voor de gegoede burger. Daar wordt alles voor gedaan. Enkel de SP-A met Stunt-Steve aan kop, zou moeten zijn voor de werkman. Daar zijn ze ook voor, vooral zijn zuurverdiende centjes. Maar liefst 55% van wat de arme mens verdient door hard te werken gaat rechtstreeks naar de staatskas.
|
Ik spreek je zeker niet tegen.
Maar lees toch eens de geschiedenis van de belgische schuldenberg op de Vivant-website. Uiteraard zat de PVV er voor iets tussen. Maar de verantwoordelijke premier werd decennia lang geleverd door dezelfde partij : CVP. Martens in het bijzonder. Vooral met zijn wafelijzerpolitiek in de na-roes van de Golden Sixties.