Los bericht bekijken
Oud 6 september 2003, 06:58   #11
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ace Ventura
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Ik was een VLD'er, maar heb het onheil al lang ingezien, en nu CD&V'er, mag ik daarom aan alle VLD'ers oproepen dit ook te doen?
Dat is net zo'n verzuilde partij als de andere.

En wat is hùn economische wonderoplossing ? Die van Martens, Eyskens en De Haene (die ons in een oorverdovend diepe schuldenput dompelde) ?

Ik roep dus integendeel alle CD&V'ers en VLD'ers op om voor een gezond financieel beleid te kiezen en het programma van Vivant even te bestuderen.
Die diepe put, door wie kwam die er ? Juist, door de toenmalige PVV. Maar 1 ding kun je de VLD niet kwalijk nemen. Ze zijn voor de gegoede burger. Daar wordt alles voor gedaan. Enkel de SP-A met Stunt-Steve aan kop, zou moeten zijn voor de werkman. Daar zijn ze ook voor, vooral zijn zuurverdiende centjes. Maar liefst 55% van wat de arme mens verdient door hard te werken gaat rechtstreeks naar de staatskas.
Ik spreek je zeker niet tegen.

Maar lees toch eens de geschiedenis van de belgische schuldenberg op de Vivant-website. Uiteraard zat de PVV er voor iets tussen. Maar de verantwoordelijke premier werd decennia lang geleverd door dezelfde partij : CVP. Martens in het bijzonder. Vooral met zijn wafelijzerpolitiek in de na-roes van de Golden Sixties.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden