Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
uhu.
gespuis hoort niet op straat.
en daarin moet geen onderscheid gemaakt worden tussen extreem-links, extreem-rechts, extreem-religieus of extreem-kweenietwat.
blijkbaar ziet niet iedereen op dit forum dit zo. 
|
Volledig mee eens;
Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet tussen de mannen die ze nu opgepakt hebben en een orgaisatie als pakweg de CCC. Gevaarlijk is gevaarlijk of ze nu links of rechts zijn. Wat mij wel opvalt is dat -ondanks het feit dat althans op de VRT de link met VB niet gelegd wordt - de VB'ers de eersten zijn om onmiddellijk alarm te slaan. Ze willen ons aanpakken! Ze gaan ons zwartmaken! Als er al een link is tussen het tuig dat nu opgepakt is en het VB dan hebben ze die link zelf gesuggereerd door zo onmiddellijk op de achterste poten te gaan staan.
Natuurlijk is het Vb niet neonazistisch, anders zouden ze niet zoveel stemmen achter zich krijgen. Maar het valt niet te ontkennen dat er hier en daar contacten zijn (geweest). Deze morgen op 'Voor de dag' was het de eerste keer dat ik het VB, bij monde van Gerlof Annemans, een organisatie als Blood & Honour hoorde veroordelen met naam en toenaam. Dat was daarvoor nog nooit gebeurd.