Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams Blokker
Filosoof,
Eerst en vooral, ik dacht dat Voorpost een door de wet verboden organisatie was? Men probeert nu zelfs op kinderachtige wijze het Vlaams Blok te verbieden! Maar zoals je het zelf zegt, die "meisjes" van de AEL doen toch niemand kwaad? Ik kan je ten zeerste aanbevelen om met die doodbrave jongens eens een paar pinten te gaan pakken! Ik vrees dan wel dat jij de rekening zult mogen betalen...
Ik moet Dutch volmondig gelijk geven en dat was trouwens ook de aanleiding van mijn reactie op Darwin die het blijkbaar nodig vond om nog maar eens het domme cliché van de "bange blanke man" boven te halen.
Vlaams Blokker
|
Ik hoop dat je ondertussen doorhebt dat mijn posting als uiterst sarcastisch bedoeld was?
A propos Vlaams Blokker, geloof jij nog in een democratische oplossing van de samenlevingsproblemen?
Ik heb die hoop sinds kort laten varen.
Ik leg me slechts heel moeizaam neer bij het accepteren van ofwel de islamisering van onze samenleving ofwel een "vredesproces" �* la Palestina of Libanon.
Ik ben dan ook aan het sparen om als ik op pensioen ga mijn ouwe dag in een Oost-Europees land te kunnen doorbrengen zonder elke dag op die vuile moslimsmoelen te moeten kijken.