Los bericht bekijken
Oud 7 september 2003, 20:40   #1
Mustapha
Gouverneur

Mustapha's schermafbeelding

Standaard

Jawel DYAB ABOU JAHJAH

Hij spreekt vloeiend Nederlands. Hij spreekt nog beter Frans. Hij spreekt het beste Engels. Hij spreekt zijn moedertaal Arabisch.

Hij heeft een universitaire diploma. En is momenteel bezig aan een doctoraat in de politieke wetenschappen. Maw hij is zeer slim en laat het ook merken in discussieprogramma's en tackelt alles wat er valt te tackelen.

Hij respecteert de scheiding tussen kerk en staat (hoe hij deze discussie altijd wint, vind ik ongeloofelijk aan die man). Maar soit, hij is nog grotere voorstander van scheiding tussen kerk en staat dan de gemiddelde Belg.

Hij respecteert de Belgische grondwet als geen ander. +/- 750.000 vlaamsblokkers stemmen doen dat niet.

Hij heeft zich geïntegreerd in de maatschappelijke discussies.

Hij is Belg. (pech voor de tegenstanders, maar gerecht heeft nog altijd geen bewijs gevonden van de schijnhuwelijk).

Hij kan nog een goeie leraar worden voor de gemiddelde Belgische politieker en hen bijles geven "hoe verslaag ik mijn discussiepartner".

Hij heeft op zo'n korte tijd de allochtoonse bevolking politiek bewust gemaakt. De gemiddelde allochtoon kan nu uitleggen wat kamer, senaat, parlement etc inhoudt.

In het programma nachtwacht sloeg hij Etienne Vermeerch telkens keihard met een vlijmscherpe mes. Naar mijn inziens heeft Etienne Vermeerch zich vergist in de intelligentie van Dyab Abou Jahjah.
De hulp van de "objectieve" Jan leyers mocht niet baten.
Etiennes vernedering was fataal toen Sami Zemni (HET voorbeeld van integratie volgens sommige) erbij kwam zitten en met de zin "ik geef Abou Jahjah gelijk" begon.

Kan er mij nu iemand uitleggen wat m'n eindelijk wilt bedoelen met "integratie"????
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden