Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Ontwijkend? Absoluut niet. Ik vond je opmerking gewoon niet pertinent. U denkt toch niet dat Dewinter zich in de buurt van een swastika zou laten fotograferen. U vindt het misschien niet belangrijk dat de omgeving waarop het Vlaams Blok terugvalt daar minder problemen mee heeft, maar ik vind dat alvast veelzeggend.
|
Laat mij even mijn standpunt hierover duidelijk maken.
1) Ik stem niet op het Blok, je hoeft dus niets 'veelzeggend' te vinden.
2) Het is spijtig dat er nog steeds een oude garde rondloopt bij de Blok meetings, die vroeger niet altijd de juiste kant heeft gevolgd.
3) Alle mensen die anders denken dan het huidige Blok-programma worden steeds weer door eigen partijbestuur teruggefloten, net als mensen in andere partijen worden teruggefloten (bijvoorbeeld Dedecker bij de VLD)
4) Wat jij steeds probeert te doen, zou je met alle politieke partijen kunnen doen. Hoewel ook dat weinig zou uithalen, want je maakt teveel amalgamen, wat jouw constructie doorzichtig maakt.
Ziezo. Is dit duidelijker?
|
1/ Ik heb nergens beweerd of gesuggereerd dat je voor het Blok zou stemmen. Ik zeg enkel dat ik het veelzeggend vind dat heel wat Blokkers geen problemen hebben met neo-nazi's. Wat ik veelzeggend vind, zal ik zelf wel beslissen. Ik heb daar geen supporter van een boer uit Texas voor nodig
2/ Wie zegt dat dit zich tot "vroeger" beperkt?
3/ Er wordt teruggefloten als iets openbaar wordt en er teveel aandacht voor is. Roeland Raes mocht gerust ondervoorzitter blijven, maar zodra zijn standpunten teveel publiciteit kregen werd hij "teruggefloten". Alsof ze voordien niet wisten wat de mening van Raes was!
4/ Ik denk niet dat andere partijen kunnen gelinkt worden aan neo-nazi's.